„Jesteśmy bardzo dumni i szczęśliwi. Znalezienie się w rankingu po raz drugi, jest solidnym potwierdzeniem naszej strategii i pasji, jaką wkładamy w każdy zlecony projekt. W ciągu ostatniego roku kontynuowaliśmy nasz rozwój poprzez proces integracji naszych partnerów na świecie. Stworzyliśmy wydajne kanały komunikacji i włożyliśmy dużo wysiłku we wdrażanie innowacji. Mimo że nadchodzące miesiące będą trudne dla światowej gospodarki, pozostajemy optymistami i wierzymy w siłę i energię naszego zespołu – powiedziała Monika Ciesielska, prezes IMSA Search Global Partners.
Hunt Scanlon Media jest najważniejszym i najczęściej wskazywanym źródłem informacji w branży executive search. Ranking Global40 stworzony i opublikowany przez to medium, jest listą wyselekcjonowanych dostawców, którzy obecnie dominują w branży executive search na całym świecie. Udział w Global40 to chwila prawdy dla firm parających się rekrutacjami na najwyższym szczeblu zarządzania.
IMSA Search Global Partners ma zaszczyt znaleźć się na Global40 po raz drugi: „IMSA Search Global Partners po raz kolejny znalazł się w naszym prestiżowym klubie, wśród firm, które uważamy za wiodących graczy o najlepszej reputacji, zasięgu i skuteczności” – powiedzieli przedstawiciele Hunt Scanlon.
Co jest kluczem do sukcesu IMSA Search? Jak wyjaśniła Monika Ciesielska w ubiegłym roku, kluczowym czynnikiem była zmiana perspektywy z bycia stowarzyszeniem na bycie firmą: „W tamtym czasie działaliśmy jak stowarzyszenie. Odbywaliśmy interesujące spotkania, wymienialiśmy maile, ale brakowało nam pracy projektowej, współpracy na wielu płaszczyznach. To nas uderzyło. Bycie stowarzyszeniem nie wystarczyło. Musieliśmy zostać firmą, nawet jeśli nasze biura są rozlokowane na pięciu kontynentach – powiedziała Monika Ciesielska.
Partnerzy IMSA Search kontynuują to podejście. W 2019 r. IMSA Search skoncentrowała się na głębszej integracji i budowaniu trwałych kanałów komunikacji. Dziś IMSA Search Global Partners liczy 49 biur i 213 konsultantów działających na całym świecie. Misją firmy jest identyfikacja najlepszych specjalistów na poziomie zarządu na rynkach lokalnych i globalnych oraz umożliwienie Klientom osiągnięcia ich celów strategicznych i operacyjnych. Pomimo wyzwań, nawet takich jak Covid-19, IMSA Search niezmiennie podąża wytyczoną ścieżką, aby zrealizować założone cele.